Avreise nærmer seg

Da nærmer det seg avreise og jeg kan ikke annet enn å glede meg. Vi (meg, Fredrik og Olav) reiser den 5. Januar fra Kristiansand til Oslo. Flyet går fra Oslo tidlig den 6. Januar så blir vi i London en dag før vi reiser videre til Cape Town, Sør Afrika😀 der venter Drifters Adventours på oss som skal ta oss med på en rundreise rundt i den sørlige delen av Afrika (Sør Afrika, Namibia, Botswana, Zambia, Zimbabwe).
Vi holder på å forberede oss, men alt går dessverre ikke smertefritt.. For å komme inn i Kina må vi søke om turistvisum, det vi ikke forstod var at man ikke kunne søke om vanlig turistvisum før innen 3 måneder før avreise. Så nå sitter jeg på et turistvisum til Kina som går ut før jeg reiser dit…

~ av kjetilhaddeland den 22/11/2009.

Legg igjen en kommentar

 
